ilk61 Arkadaşlar Çamlıca Erdem hastahanesinde doğum yapanlar tecrübeniz nasıldı? Hastahaneden memnun kaldınız mı?
Bulut2424 ilk61 merhaba ben ilk doğumumu orada yaptım şuan 2. Hamileligim yine adalet hanıma gidiyorum öevremdekilerde orada aptı biz çok memnun kaldık hemşireler doktorumuz çocuk doktorumuz çok iyiydi tavsiye ederim
ilk61 Elif-bayram2118 Hiç bilgin varmı?nasılmış hastahane?Yenidoğan yoğun bakımı varmış.Fiyat olarakta iyi fiyat söylediler.
nursheenn Bulut2424 acaba normal doğum ne kadar en yakın zamanda arayıp bilgi almam gerek siz kaç haftalıksınız☺️Doğum yakın mı?
Elif-bayram2118 Bulut2424 ne zaman aldınız doktorunuzdan mı ? Normal doğum 1600 zorunlu sezeryan 2050 dediler bize