Arkadaşlar 12 haftalık gebeyim . Geceleri hazımsızlıktan uyuyamaz oldum . Kusamıyorum bişey yapamıyorum midem hep şiş . Sabahları bişey yiyemiyorum akşamları az bişey yiyince midem çöplük gibi oluyor. Bu durum beni mahvediyor. Yaşantımı zorlaştırıyor. Doktorum bulantı İçin Prilam hap verdi ama geçirmiyor .Hiç bi iş bişey yapamıyorum. Gurbetteyim tekim. Ne yapsam geçmedi . Allah rızası İçin bi çaresini bilen varsa yazsın 😔