Pandam75
Kimi her detayı öğrenip videolar izleyip bilinçlenip o şekilde kendini daha rahat hisseder, kimi de ne kadar çok bilirse endişesi o kadar artar ve aklından bir türlü çıkaramaz başka şey düşünemez… Hangisinin size iyi geleceğini düşünüyorsanız onu uygulayabilirsiniz.
Özellikle etraftan negatif değil pozitif doğum hikayeleri dinlemeye dikkat edin öbür türlüsü korkuya korku eklemekten başka bir şey değil.
Ama genel olarak her şeyin iyi gideceğini düşünün. Vücudumuz bu mucizeyi başarabilmek için programlanmış. Kendisi ne yapacağını zaten biliyor… Siz sadece kendi bedeninizi ve doktorunuzu dinleyip bu olayın gerçekleşmesine katkı sağlayacaksınız.
Normal doğum yapacaksanız zaten göreceksiniz her şey uzun bile sürse o kadar hızlı geçiyor ki çok bir kontrolünüz olmuyor olan biten üstünde… özellikle bebeği kucağınıza aldığınızda yaşadıklarınız bir anda bitiveriyor. 💓
İyi düşünün iyi olsun, bir doğumun sorunsuz geçmesi kötü geçmesinden çok daha muhtemeldir.
Kafanıza takılan ve düşünmeden edemediğiniz tek tek konu başlıkları varsa da doktorunuza sorun cevabını alın içiniz rahatlasin.
Ben açıkçası akışına bıraktım. Sonuca odaklandım. Ne yaşayacaksam yaşayacağım bu bebeği sonunda bir şekilde kucağıma alacağım arada olup biten önemli değil diyerek çok fazla üzerine düşünmedim ☺️