Merveeayaz kan testinde 300de 1 cıktı, ense kalınlıgı normal, burun kemıgı normal goruyorum dedi. 22hafta geldı detaylıya gırdım, doktor bı sıkıntı gprmuyorum deddi. Evet yanılma oluyor herkes aynı seyı soyluyor. Bnım doktorumun da kızı ıcın en kalınlıgında sıkıntı cıkmış down olabılor demişler ama saglam dogdu dedi. Hayırlısı nryse o olsun hakkımızda dogunca gorecegız bebişimizi 😍