Gull_94 kesinlikle, her daim her duruma hazırlıklı degiliz kadınlar olarak zaten estetik ve guzellik konusunda uzerimizde o kadar cok baskı var ki. En onemli anımızda bile toplumun guzellik algisini düşünmek zorunda kalıyoruz. Agdaya gittigim gunun ertesi günü erken dogum icin hastaneye yatırıldım, ilk soyledigim sey iyi ki dün ağdaya gitmisim oldu :) farkındaligimiz yuksek olsa bile yine de bu normlara uymak zorunda hissediyoruz kendimizi