Tuaf olcak ama kızlar adet görüpte normal meğerse hamile olan var mi icinizde
nisan ayını baya iyi değerlendirdik mayısta 1 hafta gecikmeli 3 gün süren bi adet gördüm adetim biteli 4 gün oluyor ama normalde adetim daha uzun sürerdi ilk gez gecikti ve kısa sürdü ama gayet yoğundu yani. Şimdide beyaz akıntım karnımda sürekli gaz ve hafif sancı aşırı bi iştah artışım var ayy ne biliyim valla böyle hikayelerde okumuştum varmı yaşayan 🤦🏻♀️