MineLule İlk gebeliginde sezeryan olup da ikinci gebeliğini normal doğum yapan var mı? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız?
necla0935 MineLule benimde ikinci gebeliğim ilkim sezeryandı oğlum 6,5 yaşında ebe tam anlamıyla 10 cm açılman olmadan riske atamayız oyüzden biraz zor dedi oyüzden bende çok kararsız kaldım😔
Byby99 MineLule bende yapmadım ama sezeryan sonrası normal doğum düşünenlere hiçbir şekilde ne suni sancı ne de rahimden fitil falan veremiyorlar ya kendi sancın olacak ve açıklığının 10 cm 8lması lazım diğer türlü olmuyor yani
Aysenurba Yapmadim ama adayim insAllah destekleyen doktor buldum bundan sonrası nasip benim 2 sezeryan sonrasi birde