Kızlar geçen elinde olan var mı demistim şükür şimdi gittigidiyordan eşime söyledim sipariş verdik daha önce ki 3 gebeliği onunla elde etmiştim takip edip burda öğrenerek kaybettim orasi ayrı ama şükür rahmimde problem cıktı ve ameliyat oldum düzeldi 4.kez deniyoruz 2 ay bakmadım bisey ama olmadi bende tekrar sipariş verdim yumurtlama takibi yapacağım heycan başladı heveslendim 12 mayis adetim bitsin başlıyorum bu süre zarfında vitaminlerimi kullanıyorum artı 75 kilodan 61 e indim üzüntüden çok kilo almıştım şükür verdim katılanlar varsa beraber bekleyelim takip edelim sağlıkla gelsin bebişler inşallah🥰🤲