saideeeee ben bunu önermiyorum canım adana da gıttım kendı gozumle görerek baktım sankı elınde kalacak gibi duruyor bende bunu ıstıyordum ama vazgectım bayramdan sonra e bebek bana yeni cesıt park yataklarının gelecegını soyledı bayram sonuna kaldı benımkıde 32+2 yız bakalım nasıl olacaksa.