Lesya37 Merhaba hanimlar mart ayinda skar gebelik gecirdim malesef sonlandirildi.sonrasinda tekrar bebek dusundugum icin merak ediyorum. Skar gebelik basina gelip doguran ya da kurtajla kaybedip tekrar hamile kalan varmidir?