Essa33 vallah dogrudur .canim insan kendi evladi olunca oyle .o oyle dusununce sadece kendi oglun diye daha neleri kurarsin.aras degilde arap derlermi.tersten soleyip sara derlemi.aras kargo derlermi.bir isimnsecersin ornegin demirhan.tamam bu dersin sonrada acaba onada kemirhan derlermi bakirhan derlermi.