benaslindayohum denizasya 63 kaldi gozukuyor ama kizim bi yaramazlik yapp erken gelmezse tabi 🙄😊 gonenden selamlarr 🤗
Oozgn denizasya doğrudur canım kimisi devleti kotuleyip duruyor ama ne özeller gezdim Altuğ beyde çok ilgili beyefendi bir doktor onunla devam edicem artık
denizasya Oozgn ilk doğumumu devlet hastanesinde yaptım memnun kaldım kişiden kişiye göre değişiyor memnuniyet