Kyr321 Orticci bende 32 ye giricem canım henüz bilmiyorum bir hafta sonra kontrolüm var o zaman öğrenicem☺️☺️
ozydm Orticci ne güzel bizimki çok iri 32+6da 2500 olmuş. Kilolu olduğu için de sezaryen olabilirim 🙁 Sağlıklı olsunlar başta tabii de
Ferihan Nurlumerve 1 hafta önden gidiyor ama kızlar biraz daha minyon olur ya erkeklere göre ondandır kızım 39+5′te doğdu 3 kiloydu 🥰
busraaaaaaa1903 Orticci aynı 32 de 1800 dü 34de gittim dün 2500 olmuş hatta burda 2 küsürleri görünce kahroluyordum☺️
SevMet busraaaaaaa1903 maaşallah ne kadar güzel almış 🥰 Benimde 32 de 1940 gram da 34 de gideceğim tekrar inşallah benimde 2500 olur 😊
busraaaaaaa1903 SevMet olmuştur tabi ben burda kaşar peyniri ye diyenleri falan görüp kahvaltılarda kaşarı biraz abarttım sonucuda aldım belki alakası bile yoktur ama ☺️☺️☺️