Meliskocamann hemen doktora gidin gerken ne ise yapsın,benimde üst arka çok ağrı yapıyordu gemen doktora gittim be kanal tedavisi uyguladı rahatladım.Başka yöntemlerle kendinize ve bebeğinize eziyet etmeye gerek yok.Diş ağrısı hiç birşeye benzemiyor.