Merhabalar hanımlar
Şuan 25+6 yım 23+5 de iken doktora gittiğimde doktorum suyun fazla şeker yüklemesi yapicaz dedi bebegin kilosu 600 gramdi ben bu arada 94 kilo ile hamile kaldım sonrasında 5 kilo verdim şuan 91 kiloyum
İdari izine ayrildim bazı sebeplerden dolayı şeker yuklemesine gidemedim bayramdan sonraki hafta kontrole gidicem ama bebeğim hareketli gayet iyi sorum şu kilosu normal mi ben de kilo almadım su fazlalığı neden olur gebelik şekeri neden olur bilemiyorum tuzu azalttım yemeklere artık tuz koymuyorum el ayak şişmesi yok benzer durumlar yaşayan anneler siz neler yaptiniz