nazmiyeee merhabalar, ya ben öyle sabahları normal saatte oynuyorum 10 gibi. Ama öğlen, akşam üstü ne zaman olursa oturduğum yerde uykum geliyor. Normalde hiç böyle olmazdı. Hamileliğimin ilk başlarında ne halsizlik yaşadım ne de uyku hali. O yüzden bir tedirgin oldum. Teşekkür ediyorum cevapladığınız için 🌸