Ozge890 Rahimde de baskı var kasıklarim ağrıyor neden olur rahimde aşırı baskı var 33 haftaligim erken doğum riskim onla alakalı mı acaba 4 5 gün sonra doktora gidecem icim hic rahat değil
zrlbsr Ozge890 10 saatte 10 dan az olmamalı hareketlerin canım. Takip et normalden azaldıysa doktora görün bir nst ye alabilir seni
zrlbsr Ozge890 birde tatlı bir şeyler ye bakalım bazen bebekler gün boyu uykuda olabiliyor ben32+4 deyim dün az dı hareketi uyaran verince biraz kıpırdadı bugün maşaAllahı var endişe etme hiç 🥰