Zezemeze 10+1 haftalık hamileyim kızlar. Bugün kalktığımdan beri ağzımda acı bir tat var çok rahatsız oluyorum ne zaman geçer bilen var mı
ElvinDeniz Zezemeze bende aynı durumdayım bu haftalarda normalmiş bizde 9+4 olduk. dişlerinizi fırçalayın şekersiz naneli Sakız çiğneyin biraz rahatlatıyor.
Minikbirdunya Allahım benim de böyle önce hasta mıyım vs diye düşündüm ama iğrenç bir tat hiç ama hiç gitmiyor 😔 insallah bir an önce kurtuluruz