Gozdey Esenyurt Reyap hastanesinde doğum yapan var mı? Yardımcı olur musunuz ? 4+6 haftalığım doktor ve hastane arayışı içindeyim ☘️
Aysdgrmnci Gozdey ben Reyapta Nereida hanımın takipli gebesiyim. Doktorumdan çok memnunum tek sıkıntım, şu sıralar doğumda bebek enfeksiyon olayı…
yeniannna34 Oraya hiç gitmedim ben basaksehir cam ve sakura hastanesine gidiyorum orda takipliyim dogumuda Allah izin verirse orda düşünüyorum çok memnunum 😊