Esraozcn61 Beyhekimde kontrollerine devam eden yada orada doğum yapmış var mı özellikle Gülşah alkan demir de ?
Babymomy Normal kontrolleri alıyorlar ama normal dogum yok diye biliyorum. Sadece sezaryen olması lazım. Pandemi yüzünden degil önceden de öyleydi