Melisa12 Kızlar yarın 39+2 olacağız Allahın izniyle doktor sabah yedi de doğumhaneye çağırdı suni sancıyla başlatacak bizim için dua eder misiniz 🙏🏻🙏🏻💙🤰🏻
Guzelanne01 Şimdiden allah analı babalı büyütsün allah sana bağışlasın sağ Salim doğumhaneden çıkın inşallah amin
Melisa12 balmelek Hayır suyum gelmedi bebeğimin kordonu dolanmış şuan aşırı tehlike yok ama başlatalım dedi doktorumuz yarın sabah hayırlısıyla başlayacak bir sıkıntı olursa sezaryenle alabilir benim tek duam sağlıklıca suni sancıyla gelmesi 🙏🏻🙏🏻
Melisa12 Amin inşallah hepinize teşekkür ederim Allah sizinde yardımcınız olsun sağ salim kucaklarınıza alırsınız hepiniz inşallah 🙏🏻🙏🏻
Burcu_NFUE Melisa12 dualarım seninle kardeşim inşallah sağ sağlim kucağına alırsın bebeğini Allah’a emanet ol ☺️☺️