Kizlar 38 haftalik hamileyim sürekli kasığımda batma hissi oluyor en ufak bir zorlanmada bıçak saplanır gibi bir ağri giriyor sora geçiyor aynı şekilde son 4 gündür hafif adet sancisi gibi sızılar hissediyorum ama sonra gaz olduğunu anlıyorum çok çoğaldı bu aralar kasilma falan çok çok az var belki günde 1 kere falan ama sürekli gaz sancisi geçiyorum hatta buna bel ağrısı da eşlik ediyor biraz sızı şeklinde ikinci bebeğim bu ilkini normal dourdum büyük ihtimal buda normal olacak acaba bunlar doum belirtilerimi bu belimdeki baskı vs böyle olupta o hafta içinde doum yapanlariniz varmi birde sey çok garip bu gazın sürekli olmasi ve adet sancisi gibi hem kasığa hemde bele vurması ve günde en az 5 kere yaşamam cok garip deilmi sürekli bir sızı var yani gaz sancisi gibi sonra bi bakıyorum kabızlık gaz eşlik ediyor ama o sızı hiç geçmiyor ilk defa yaşıyorum bunları acaba doum belirtisi olabilirmi yardımcı olursanız sevinirim