juliet2021 Arkadaşlar merhaba, sağ kasığımın üst tarafında dün akşam şiddetli bir sancı girdi nefesim kesildi resmen sonra geçti ama hala hafif hafif sancılar var kasıklarımda ilk defa böyle bişey oldu normal mi? 12. Haftama girdim.
Deletedmom15257 juliet2021 genelde siddetli agrilarda doktor gelin der ama normal ağrılar olunca normal
Deletedmom15257 juliet2021 insallah onemli birsey degildir neden yarini bekliyorsun kii bugun gitsene
juliet2021 Deletedmom15257 çalışıyorum izin almak o kadar zorki randevum vardı yarın gitmişken bunu da soracağım