Nursenaplt daha yeni 34 olduk ve yaklaşık bir iki haftadır doğuruyorum gibi hissediyorum 🤦🏻♀️ karnım özellikle akşam saatlerinde çok fazla sertleşiyor aşağılara baskı yapıyor, belime sancı giriyor.. Ne olacak böyle bilmiyorum ağrıdan nefes alamıyorum. Kalan haftaları da bitirsek de kucağımıza alsak bebişleri 💜