Zmrkays BernaKD o günlere gittim ben ne denediysem geçmedi ama hafifleten şeyler beyaz leblebi zencefil ekstresi zencefil çayı ve çubuk kraker bunları dene istersen
tatlican28 BernaKD tek çare serum derdim ama hastaneye gitmemek daha iyi böyle bi zaman da en güzeli prilam canım ben hala kullanıyorum bitek o rahatlatıyor ilk hamileliğimde boşuna çekmişim o kdr .
Elif3425 BernaKD hemen aile hekimine prilam yazdır ☺️gece 1 tane içiyorum çok rahat geçirdim hamileliğimi
tatlican28 BernaKD akşamları iki tane içiyorsun gecede mışıl mışıl uyutuyor 🤗 en azından kahvaltını miden bulanmadan doya doya yaparsın canım reçetesin 70 lira "aile hekimine yazdırırsan 12 buçuk lira☺️
Aysnur97 BernaKD bendede 5haftalikken basladi 15ci haftaya geciyorum hala davam ediyor en kotusu 8 9hafta