Kızlar basina gelen var mı 27 gün oldu doğum yapali dünden belli agrim vardi oturunca baski hissediyorum makata dogru hafif bi dikisim vardi hepsi düstü 2 gündür sivilce gibi bi sislik vardi ufak ve bugün agrinin üzerine icerden etimin sistigini fark ettim hafif üstüne basinca iltihap geldi ve rahatladim oturamiyodum üzerine.
Dikisimde herhangi bir acilma fln yok ama enfeksiyon nasl gecer ayni durumu yasayan varmi ne gibi bi yol izlediniz doktora gidemiyorum şuan malum yasak ve cocuguma 5. Günden itibaren ben bakiyorum bırakıp gidebilcegm kimse yok yani arabamizda yok otobuslede pesimde süründürmek istemiyorum o yüzden size danismak istedm uzun oldu biraz kusura bakmayin