Babyiveannesi https://resimyukle.io/r/s9tXwt3m1A Kizlar bebeğimin ayakları falan oluşmuş mu ben görüyorum ama annemler falan biz görmüyoruz diyorlar ben mi yanlisim acaba
Omerhatice Babyiveannesi kuzuum ya kaç haftalık 🤭 oluşmaya başlamış canim bende gördüm iki tane minicicik🤭
Babyiveannesi Merve055 bende görüyorum eşimde gördü ama annemler görmüyoruz diyor 😁😁 acaba ben mi yanlış bakıyorum dedim
Aysekabak Bizde erkek cocugu gosterir kendini diyolar masallah ayaklar belli vücut daha cabuk belirginlesir derler eskiler erkek olabilir 😊 saglikli olsun insallah kiz erkek fark etmez 😊
Babyiveannesi Aysekabak bizdede öyle derler ama yinede bilemeyiz sağlıklı olsunda fark etmiyor tabiki ama insan merak ediyor işte rabbim hepimizin gönlüne göre versin inşallah ❤️😘🙏
Aysekabak Babyiveannesi evet kizda olsa erkekte olsa cok mutlu oluyoruz fakat gebeligi ogrenince merak basliyor kizmi erkekmi diye 😊 hepimiz saglikla alalim kucagimiza insallah 😊
Babyiveannesi Nurklc38 ultrasyonda 9+3 haftalikti ama şuan 12 haftaligiz doktorun dedihine göre ama adet tarihime göre de 14 haftalığım anlamadım hangisi doğru 😁