Papatyya Evet çok ilgili samimi bence de. Çok anlamıyorum etrafımda da hamile kimse olmadı hiç hangisi uygunsa onu söylüyor diye düşünürüm sanırım 😊 İnşallah sizin de doğumunuza kadar inşaatları biter diğer hastaneye gitmek zorunda kalmayız ve gönlünüze göre gerçekleşir umarım.