Aylaa55 5+6 olucaz 12 den itibaren doktor randevum var yarın ve kalp atışını duyarız dedi doktor sizce ??
Mom0891 Aylaa55 ben 7+2 de duydum ,Sizde kese görülür ama kalp atısından pek emin değilim belki ilerleyen haftalarda duyabilirsiniz
Gkc123 Aylaa55 ben de tam 5+6 da gittim doktor güzel zamanda gelmişssin kalp atışını da duyabiliriz büyük ihtimal dedi ve duymuştuk 🤗🤗umarım siz de de öyle olur 🌸