Geçen sene boş gebelikten ötürü kürtaj oldum orda , pandemiden dolayı yanıma refakatçi vermediler.. sadece bir hemşire çok ilgilendi sağolsun , ha kürtajı yapan anestezi, doktor, EKG ekibi de baya ilgilendi ben çok korkuyordum beni yatıştırdılar sürekli , bi amca gözyaşlarımı bile sildi korkma kızım dedi😂normalde tersliyorlar falan , zaten psikolojikmen çok büyük destek lazımken birde onların triplerini çekiyorız 🤭bende dünyam hastanesi Züleyha hocaya gidiyorum , inanın sırf ilgi ve alaka olsun diye azarlanmayım diye 😂 Allah izin verirse orda yapmak istiyorum doğumu