Benimde yüzüm çok berbat oldu 12haftalik filanken baya mayın tarlası gibi oldu şimdi biraz hafifledi 14.haftadayiz şimdi ama birşey kullanmıyorum ben açıkçası içeriğinden emin olamiyoruz sonuçta ürünlerin akışına bıraktım bebeğim iyi olsun da önemli değil yüzüm geçer elbette ☺️🥰