hical Ben ilk defa anne olucam malum bebegim icin endiseleniyom o yuzden bir suru pisik kremi araştırdım ama karar veremedim bana pisik kremi önerecek var mi acaba rica etsem
Dilekcnkn hical bepantol baby kullandım memnun kaldım bez de önemli tabiki kuruluğu vs pudrada kullandım arada akşamlarıda altını açtım hava alsın diye çok pişik olmadı o yüzden ☺️
hical Ysmnbl eczacilar pek tavsiye etmedi ben hastane cantama koyucam dedim ama yeni dogan icin önermediler bana
ysmn_kck17 hical Doğrudur her vücut her kremi kabul etmiyor . Benim etrafındaki herkes diyebilirim hep ondan kullanıyor memnuniyetlerini çok duydum zaten her zaman surulmucek pişik oldukça kullanilicagi için de terettut etmedim açıkçası .
Ysmnbl hical instadan takip ettiğim doktor bi çift var ikiside sağlıkçı yeni bebekleri oldu onlar kullanıyordu
Fatmamuduk hical her bebeğe farklı krem yarıyormuş ama ben sudocrem aldım çokta memnunum anında etki ediyor
ebru23 hical sudokrem iyi diyolar benim ilk bebegime zeytinyag kullandim pisik sorunumuz hic olmuyodu ikinci bakalim ne isticek
Mhendsanne hical bende bir öneride bulunayım natiralive pişik kremi tamamen doğal bileşenler içeriyor ben kullanıyorum kendinize de kullanabilirsiniz cilt problemlerine falan da iyi geliyor arastirirsaniz göreceksiniz 😊
Ikradurumom Yenidoğan icin bepantol yada mustela ama sonrasinda sudocrem 2 kizimdada kullandim aşırı iyi hatta dogumdan sonra annede olusan pisiklere bile iyi geliyor