annesininpirensesi Ayslkrc Aynen canm bende anlayamadim kucuk ama erken tarih yok canim birincim normal oldu ikincim tam bu koronanin baslangicina denk geldi doktorum panik yapti gelisim geriligi var ne olxagi belli olmaz vurusde cikti desi bizi korkuttu sezeryana aldi oyuzden buda oyle olacak
Gaia_90 3 eylüllll 🎈 ama detayli ultrasonda doktor 5 gün kücük görünüyor, tahmini dogum tarihini ona göre düsün dedi.. 8 eylül yani herhalde 🤔 son 3 ayi haziran temmuz agustos da gecirmek de 🙈 yanmisiz biz 😂
Ayslkrc Gaia_90 hemen hemen aynı günlerde inşallah bende aynı derrtteyim yazın evden cikmayiz artık iyiki klimalar var 😁
feyzaa34 Ayslkrc canımm kızımında 19 Eylül dü doğum tarihi hatta 19.09.2019 olacaktı çok uyumlu🥰 ama aceleci çıktı 4 Eylül’de doğdu😋 bende rüyalarımda hep 12 Eylül doğurduğunu görürdüm bakalım bunda nasıl olucak🥰❤️❤️ 37 den sonra sabırsız oluyor insan ya belki ağustosta bile gelir sizinki🥰
feyzaa34 Ayslkrc oy maşallah🥰🥰 son haftalarda alan daraldığı için hareketler yavaşlıyor şimdi Özgür tabi
Kuzzucuk Ayslkrc uygulamaya gore tahmini 15 eylul gozukuyor Tabi Dr a sormadim hic. Bir aksilik olmazsa normal dogum istedegim icin bakalim bebis ne zaman gelecek☺️
Ayslkrc Kuzzucuk masallah canım bir hafta oluyor aramaizda bende normal istyrum bakalım ne zaman olacak 😉