Nergisseher Kızlar çok heyecanlıyım 5+1 gebeyim yarın keseyi görmeye gideceğiz. 3 ay önce düşük yaptım kalp atışı durmuştu biraz korkuyorum benim için dua edin 🤲🏻🥰
Nessliihhaann Allahım hayırlı evlat nasip etsin sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏🏼 korkma içini ferah tut bende senle aynı durumdaydım çok şükür bende 7 haftalık oldum
Melisapg Umarim gonlunuze gore olur her şey gonlunuzu ferah tutun 👼🏻. Bende mart ayinda 6 haftalik dusuk yapmistim bu ay ovulasyonla denedik bakalim nasip olur insAllah💗 benim icin de dua edin lutfen hamilelerin duasi kabul olurmus💗🙏🏻
masmavi46 Hayırlı olsun sagsaglim kucağınıza alırsınız inşallah 💗 benimde riskli bir gebeliğim var hep düşük olacak diye beklendi kese aşağı inmisti çok şükür şuan 17+4 olduk
YaseminBaris Masallah canim 🧿 Bende 4+5 haftayım daha krndini görenedim umarim bende ilerleyen sürecde bebegimi gorurüm 😊😊