serennt merhaba benimde adetimin 8. Günü 26 çıktı( hemşire boş gebelik olabilir dedi ) . 6 gün sonra tekrarladım 422 , 2 gün sonrası da 1148 çıktı . Şimdi 7 haftalığız şuanlık sağlıklı ve kalp atışları duyuldu çok şükür benim geç döllenme olduğunu söyledi doktorum . Umarım sizinde öyledir hemen takılmayın her söylenilene takibini sağlamayı bırakmayın derim ☺️