Merhaba kızlar bende herkes gibi 9 aydır burdayım kontrole gittim her ay ki gibi. Gittiğimde doktorumun. Suyumun az kaldığını söyledi sadece bı kaç güne anca yeter dedi 3 gün cumaya gününe kadar bekleyelim. Dedi eğer kendiliginden sancın gelmezse. Seni cuma günü sabah suni sancı verip doğuma alcaz dediler perşembe gecesi tuvalete kalktım baktım kanamam var ilk gebeliğim olduğu için direk hastaneye gittik gittigimizde doktor çatı muanesi yaptı. Ama yapan kişi benim doktorum değildi ve normal değilde sezaryene alcaz dedi normal imkansız dedi doğum başlamış ama benim. Açılmam yokmuş neyse sbaaha kadar açılmamin olması için bekledik Sabah kendi doktorum geldi oda baktı gece boyunca o kadar gerçek amacı çekmeme rağmen bı cm açılma var di neyse cumaa akşamına kadar yine bekldik yine açılmam yok ama nasıl acı çekiyorum kemiklerim kırılıyor sanki bı gece boyunca gerçek sancı çekiyorsun gündüz de full çektim akşam olunca artık suyum olmadığı için bebeğe zararı olduğu için doğuma almaları gerekiyormuş o yüzden o sancinin üstüne suni sancı verdiler. Bı gün boyunca da suni sancı çektim göbeğim göğsümun hemen altında zerre inmemiş doğum kanalına iki tane suni sancı aldım yine açılmam yok. Doktor bebek adsagi düşsün diye uzun plastik bı çubukla bebeğimin suyunu patlattı çatı muannesi yaparak neyse tabi ben oluyorumt resmen saat 10 gibi dayanamadim sezaryene alın diye bağırdım ama artık geçtiği için ve 9 ay boyunca sürekli doktorumu tembih ettim sakın sezaryene almayın normal doğurmak istiyorum diye çünkü kilom vardı çok fazla. Hemde korkuyordum. O yuzden doktor almadı baktılar yine açılmam yok. Bu sger iki iğne yuksek doz aldım. Gece 12 de kontrol diye doğuma aldılar. O kadar ikinmama ragmrn yine bebek gelmiyordu erkek doktorum üstüme çıkp iki dirseği ile var gücü ile karnıma bastırdı ki bebek gelsin diye o kadar çok bagirmisim ki. Tüm hastnee ayağa kalkmış ama herşey bı yana sonunda bebeğimi kucağıma aldığım vakit herşey bitti gitti. Bütün acilarim geçti. Annelik cokk başka bişi kızlar size tavsiyem. Son haftalarında bol bol pilates yapin çok büyük yararı var 🥰🥰