Ediz101019 Az önce 60 a 120 cm olanı internet sitesinden 679 TL ye aldım .ahşap olan .cibinlik yatak yastık falan içinde . Alıp memnun kalan var mı https://www.e-bebek.com/bebekonfor-elyaza-dogal-anne-yani-asansorlu-uyku-setli-besik-60x120-cm-krem-p-bek-de10
01-adana Ediz101019 yaaa bende bundan almayı düşünüyorum beklemede kalayım yorumlara bakalım bende çok beğendim acaba yatak falan var mı içinde
Hafissee Ediz101019 tekerleği yok nasıl sallayacaksınız gece uyandıgında falan 👀 hep kucaga alışcak bu durumda
Adilekorkmaz Ediz101019 ben bu markanin yuvarlak modelini aldim 1,5 yil oldu sallanma rulmanlari aşindi cok ses yapmaya basladi sag solada yatmaya baslayinca sallanma ayaklarini cikarmak zorunda kaldik.
Hellolo Ediz101019 beşiğini almadım ama cibinlik setini aldık çok ilgililer ayrıca çokta memnun kaldım beşik kalitesi nasıldır bilemem ama
Feyza-nur 01-adana resimde görülenlerim hepsi geliyor yatak cibinlik kenar korumaları filan bende aldım ama henüz kullanmadık
01-adana Feyza-nur ıyı günlerde sağlıkla kullanın inşallah bızde daha erken dıye almadık bırde eşim ılla görüp alalım dıyor
Feyza-nur 01-adana teşekkür ederim ☺️ ürün gerçekten güzel büyüklüğüde ideal gidip bakmak en iyisi tabikide haklısınız