En son 38+4de muayenem vardı bebek baş geliş pozisyonda ama kanala inmemişti, şuan 39+3 haftalık günlük en az 6 bin tempolu yürüyüş yapıyorum 5 tane hurma yiyorum sıcak duşun altında squat yapıyorum ama hala karnım aşağı inmedi sadece alt tarafımda baskı yoğunlaştı bide dün gece çok şiddetli karnımı kaplayan bir ağrıyla uyandım 10 15 dk sonra geçti o kadar 🤷🏻♀️ açılma, nişan, su hiçbir şey yok suni sancıya kalıcam galiba