Gamzekr Kızlar erken gebelik testi yaptım yaptığım bir dakika içinde çok çok silik ben bile zor gördüm onu çekmedim ama 15 dk içinde böyle göründü benim gördüğüm daha da belirginleşti siz görüyor musunuz var mı ve 15 dk geçerli oluyor mu bilemedim https://resimyukle.link/i/oaxmp
Fatmakara97 Gamzekr bende çok hafif gördüm canım 2 gün sonra tekrarla daha belirgin olur inşallah 🥰 çok yeni büyük ihtimal
Babyjo Gamzekr bende bu markayla ogrendim kuzu boyle coook coook silikti hatta baya silik betam 22 cikti 🤗
Gamzekr Elbet-birgun-kavusacagiz bende sevinmiştim vardır diye neyse evet sabah bir daha bakayım inşallah vardır
Gamzekr papatya56 ya normalde pkoluyum uzun zamandır olmuyordu geçen ay 12 snde olmuştum bugün 11 i canım markası prodoctor
GulcanDongel Gamzekr var bence 15 dk sonra çıkmış olabilir ama ben 1 saat bekledim hiç böyle olmamıştı sizde var ki cıkıyo. Yarın kan verin kesinlikle 🌸 inş hayırlı haber alırsınız ❤️
Gamzekr papatya56 adet olacakmışım gibi arada bi kaşık ağrısı oluyordu onun dışında bir durum yok şimdilik
CansuDRY Gamzekr Yapar yapmaz çok silik de olsa görmüşsünüz. Bekledikçe de koyulaşmış normal olarak. Önemli olan hemen görmüş olmanız. Hayırlı olsun.😊