melisaa96 Merhaba yarın aşım var arefe olması sebebiyle sağlık ocakları açık mıdır acaba ? Sağlık ocağına ulaşamadım bir türlü bilgisi olan var mı?
Happyturuncu melisaa96 baZıları kapalı , benim aşım vardı ama bayram sonuna kaldı . Aramadan gitmeyin bence
Rozalinda Sağlık ocagından sağlıkocağına değişiyor, bazı yerler açık bazı yerler kapalı olabılıyormus. Ablam sağlık ocagında hemsıre ordan biliyorum.
Nejlavrl melisaa96 bazıları kapali sanırım bayramdan sonra açığız dediler banada aslinda hepsi kapali olmasi gerekmiyormu tatilse hepsine tatildir