Kediannesi123 Kızlar 2. El alıp kaynatıp dezenfekte edip kullansak ne kadar doğru olur bu şekilde alan var mı yani sıfırı 1000 liraya yakınken ikinci eli 200 lira gibi bir fiyata
metehaninannesiii Kediannesi123 ben aldım 2 sefer kaynattım aldığım kişi 2 sefer kullanmış baya temizdi
milena11 Kediannesi123 350 tl mamajo illa çok pahalı almanıza gerek yok. Ben 2.el çok alışveriş yaptım bebek içinde ama tam sterilizasyon evde yapmadı çok sıkıntı olur bide ıslak kullanılan bişey üremelere müsait
Mimhb Kediannesi123 1000 liralık değil daha uygun modelinin sıfırını alın zaten işlev olarak hepsi iş görüyor. Şimdi konu süt olunca insanın içinde şüphe oluyor. İhtimal binde bir bile olsa risk almaya değmez.
balkiz12 Kediannesi123 canım bence eczanelerde satılıyor baby wee tirle var göğüs pompası banda arkadaşım önerdi o menmun kalmış 20 25 lira falan bugün bi arkadaşıma attım oda aynısını kullanmış hatta onlar 3 kişi kullanmış ams yinede bence hijyen açısından eczaneden al çok bi ücreti yok
Melike-Alya Çok sağlıklı olacağını sanmıyorum canım özellikle bu süreçte kimde ne hastalık var bilemiyoruz araştır daha uygununu bulabilirsin . Hem ben doktoruma sordum suan gerek yok doğumdan sonra ihtiyac duyulursa alırsınız dedi
Kediannesi123 Melike-Alya ben Philips bakmıştım teşekkür ederim Buna da bakayım fiyatı iyi baya çevrenizde kullanan var mı
Kediannesi123 milena11 ben hiç ikinci el alışveriş yapmadım o yüzden bilemiyorum nasıl olur mamoja nasıl acaba var mı çevrenizde kullanan
Melike-Alya Kediannesi123 arkadaşım aldı o kullanıyor şuanda memnunum falan diyince ondan aldım linkini
ilayda-123 Kediannesi123 alıp kişisel parçalarını yenileyebilirsiniz göğüse temas eden kısmını ve biberonunu. Motoru pahalı çünkü diğer parçaları temin edilebiliyormuş sormuştum yetkili servise. Böylelikle 0 almış gibi kullanırsınız en iyi markayı.
milena11 Kediannesi123 3 farklı arkadasım kullanıyor elektrikli 2 li çok memnunlar bende çalışacağım için mecbur alacağım. Bebek hemşiresi arkadaslarıma sordum lansinoh düşünüyordum çok pahalı geliyordu. Kesinlikle gerek yok boşa masraf yapma dediler hepsi
Kediannesi123 Mimhb normalde de hastaneler falan kiraya veriyor ya bazen O yüzden acaba alsam mı diye düşündüm ama doğru söylüyorsunuz
Kediannesi123 balkiz12 canım onlar benim için zor olur elektronikler daha pratik işe erken başlayacağım için sık sık kullanıcam