Songlylmzzzz kızlar merhaba 16 gün önce normal doğum yaptım ve kesiğim var ama son bı haftadır. Genital bölgemde çok kötü bı koku var sizce nedeni nedir
Hamileanne0 Songlylmzzzz çok bi bilgim yok ilk doğumumu da çok hatırlamıyorum baya oldu bence bi doktora görün iltihaptan olabilir belki