Eg16 daha 10 haftalığız önceden beri devam eden kabızlık problemime hiçbir çare bulamadım. O kadar meyve sebze yiyorum, su içiyorum, kuru kayısı hoşafı… hiçbiri etki etmiyor. Zeytinyağı bir nebze olsun iyi geliyor ama yine de ıkınmak zorunda kalıyorum. İdrarımda sürekli bakteri enfeksiyon çıkıyor. Sebebi ise kabızlık artık biliyorum. Çünkü dışkı içerde kaldıkça vücuda mikrop yayıyor. Gerçekten bu kabızlıktan çektiğimi bir ben bilirim. 5 aylık hamile gibi karnım şişiyor. Riskli durumum geçse de bol bol yürüsem. Belki onun faydası olur :((