gazetecianne bende normal hayatta zaten hep kabızlık çekerim hamilelikte daha beter oldum şuan 36. haftaya girdim ve hala devam kabızlığım ben kayısıyı bi taşım kaynatıp her gece yatarken 2-3 tane yiyorum üzerine su içip yatıyorum öyle biraz rahatlıyorum birde içtiğimiz vitaminlerde kabızlık yapıyor bence ama içmek zorundayız yapıcak bişey yok , birde ben şuna dikkat ettim her öğününü sebzeye çevir bak nasıl çalışıcak bağırsaklar ben çok makarna , ekmek , pilav , börek , yerim onlar beni daha fena yapıyor hamilelikte bizim gibi bayanlar sebze , meyve ve et yemeli sadece çünkü bağırsaklar rahim büyüdükçe sıkışıyor kıvrımlaşıyor o yüzdende işimiz dahada zorlaşıyor ne yazıkki yapı meselesi