Arkadaşlar merhaba ☺️ 7 haftalık hamileyim doktorum tahlil yaptı idrar enfeksiyonu var dedi. piyeloseptyl İlacını verdi. Kullanan varmı? Bebişe bi zararı yoktur diye düşünüyorum doktor verdi sonuçta ama yinede aklıma gelmiyoe değil hadi beni rahatlatın😀