Babyhappy58 Cgdeem7 çok önermiyorlar drlar içindeki kalıcı maddelerden dolayı çiğnemek yasak değil ama önerilmiyo yani
Cgdeem7 Babyhappy58 evet o yüzden 5 aylık hamileyim hiç çiğnemedim de ilk defa çiğnemek isteyesim geldi ondan
Babyhappy58 Cgdeem7 aromasız olanlarxan çiğne bende ilk haftalarda istemiitim çiğnedim biraz dr çiğne ama çok değil dedi
Dilekcnkn Cgdeem7 Yanlış anlamayın ama hani üçüncü çocuğumda buraya katıldım ilk iki çocuğumda hiç böyle şeyler duymadım canım neyi isterse yedim kimsede demedi eskiden de annelerimiz bilmezdi böyle şeyleri bazen burada okuyunca çok tuhaf oluyorum 😂
Sevilay2855 Cgdeem7 şekerli değil ama şekersiz çok çiğniyorum iyi geliyor mideme gaz çıkarmama falan hiçte zararlı diyeni duymamıştım
Melike-Alya Valla 7 aydır ağzımdan hiç düşürmedim öncesindede çiğniyordum ama bu kadar değil hamilelikte sürekli ağzımda şuan bunu yazarken bile😅 çevremdekiler çok sakız çiğniyosun bebeğin 💩 lu olacak diyolar😀😀umarım hurefedir 😜
Edakilic Çokta sıkma bence kendini . Ben hiç çiğnesem bişey olur mu diye bile düşünmedim canım isteyince çiğniyorum 😄illaki tatlı şeyler tüketiyoruz dört dörtlük dikkat edemiyorum en azından kendi adıma söyleyim . Ama yine de kendin bilirsin tabi 🥰