Merhaba bayanlar ben hamilelikten önce 1 sene cipralex içtim hamile olduğumu öğrenince bırakmıştım şimdi 13 haftalığım ama aynı endişelerim huzursuzluğum tekrar başladı doktora gittim ludiomil diye bir ilaç verdi ama kullanmakta kararsızım psikolojik destek ya da terapiyle falan bu işi çözeniniz var mı yardımcı olursanız çok sevinirim