mucizemmmmmmmm Cerenn48 inlsh canım benim iletişimde kalalım beraber burda istersen destek oluruz birbirmize
Seranad Hiç korkma canım yat bol bol. İlacı yaptıktan sonra en az 40 dakika falan kalkma. Ben 16. Haftadan beri kullanıyorum günde 3 defa hemde
Cerenn48 Seranad ilk haftalarda kanamadan kullanmıştım bende Allah’a şükür bebeğim düşmedi tutundu inşaallah bundan sonra da işe yarar beni bırakmaz .
benaslindayohum Cerenn48 o zamn hep yat canim mumkun oldugunca kalkma, fitil olrak cok etkiliymis insallah zamaninda gelir 🤲
Dua35 Cerenn48 geçmiş olsun sağlıkla kavuşun inşaALLAH ,belirtiniz var mıydı yada daha önce kısalık varmıydı bende de kısalma başladı 32 haftalığım korkuyorum
Cerenn48 Dua35 bel ağrısı ve kasık ağrım başlamıştı işte sancı yok nst de ama rahim ağzı 23 olmuş dedi doktorum sınırda dedi
dlkaylz Sizi kaçınca haftanızda muayene ettiler ? Aynı sorunlar bendede var fakat alttan bakmadılar :/ Cerenn48