Ben de 6. Haftada şiddetlenen iğrenç bulantılarımla bir bıraktım, bırakış o bırakış. Şükürler olsun🤲🏼 sinir stres sahibi olmaktansa günde bikaç tane içmenin daha faydalı olduğunu düşünüyorum ama tabiki inşallah herkes tamamen bırakır ve asla başlamayız geri. Lanet sigara!