26+3 deyim sevgili anneler ve anne adayları. Herşeyim normal seyrediyor progestan falan kullanmıyorum tehlikem yok hatta bebek çok sağlıklı önden gidiyor boyu kilosu. Ama bugün iftardan beri 3-4 saattir geçmek bilmeyen bir kasılmam var karnımın sağ tarafında. Sızı şeklinde bir ağrı var çok şiddetli değil ama az da değil. Kasıklarımda da hafif bir ağrı var.Karnım da sertleşip yumuşuyor. Bebeğim de normalden daha çok hareketli. Araştırmalarıma göre rahim büyümesi diyorlar. Yalancı sancı diyorlar. Yaşayan var mı bu durumu tecrübeli anneler ne önerirsiniz nasıl geçer? Endişe etmeli miyim?